Skocz do zawartości

Zmień widoczność tej kategorii X4

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Dyskusja ogólna

Forum poświęcone dysku o nadchodzącej grze w X-Universe

  • 6 tematów
  • 80 odpowiedzi
Zdjęcie

Zmień widoczność tej kategorii Elite Dangerous

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Dyskusja ogólna

  • 16 tematów
  • 209 odpowiedzi
Zdjęcie

Zmień widoczność tej kategorii X: Rebirth

  Forum Podsumowanie Ostatni post

X: Rebirth

Forum o najnowszej grze z X-universe!

  • 52 tematów
  • 2627 odpowiedzi
Zdjęcie

Zmień widoczność tej kategorii Inne uniwersa

  Forum Podsumowanie Ostatni post

StarCitizen

Forum poświęcone nadchodzącej grze Chrisa Robertsa, twórcy Wing Commander'a i Freelancer

  • 9 tematów
  • 71 odpowiedzi

Zmień widoczność tej kategorii X3: Terran Conflict i Reunion

  Forum Podsumowanie Ostatni post

X3: Albion Prelude

Forum poświęcone nowej grze X3: Albion Prelude

  • 195 tematów
  • 2511 odpowiedzi
Zdjęcie

X3: Terran Conflict


  1. Skrypty i mody,
  2. The Time Of The Truth,
  3. DDTC,
  4. X-Tended - Terran Conflict (XTC)

Forum poświęcone najnowszej grze z X'wszechświata, X3: Terran Conflict

  • 1193 tematów
  • 21461 odpowiedzi
Zdjęcie

X3: Reunion


  1. Skrypty i Mody,
  2. New Horizons,
  3. Xtended-Mod

Forum o trzeciej części gry ze wszechświata X

  • 529 tematów
  • 6040 odpowiedzi
Zdjęcie

F.A.Q

Zbiór najczęstszych pytań o X3 i odpowiedzi na nie.

  • 16 tematów
  • 865 odpowiedzi
Zdjęcie

Zmień widoczność tej kategorii X-universe - Pozostałe

  Forum Podsumowanie Ostatni post

X2: The Threat


  1. Skrypty i Mody

Forum o drugiej części gier z serii X

  • 47 tematów
  • 463 odpowiedzi
Zdjęcie

X: Beyond the Frontier


  1. X-Tension

Forum o pierwszej grze z serii.

  • 12 tematów
  • 163 odpowiedzi
Zdjęcie

Opowiadania Pilotów

Opowieści zawierające przeżycia pilotów w trakcie podróży po X-Uniwersum.

  • 72 tematów
  • 708 odpowiedzi
Zdjęcie

Varia

Rozmowa na tematy wszelakie związane z X-universe.

  • 12 tematów
  • 292 odpowiedzi
Zdjęcie

Zmień widoczność tej kategorii Meta X-universe Database

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Ogłoszenia

Nowości z życia forum

  • 29 tematów
  • 228 odpowiedzi
Zdjęcie

Pomysły, opinie i problemy

Masz pomysł na uczynienie naszego forum lepszym? A może masz problemy z korzystaniem z forum i szukasz pomocy?

  • 39 tematów
  • 668 odpowiedzi
Zdjęcie

Zmień widoczność tej kategorii Varia

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Przywitaj się

Nowy na pokładzie? Tutaj możesz się zaokrętować!

  • 59 tematów
  • 203 odpowiedzi
Zdjęcie

Gry komputerowe

Miejsce do rozmów na temat pozostałych gier komputerowych

  • 198 tematów
  • 2324 odpowiedzi
Zdjęcie

Piaskownica


  1. Zbrojownia

Dział do rozmów na tematy nie powiązane z ogólną tematyką forum

  • 168 tematów
  • 1753 odpowiedzi
Zdjęcie

Morze zagubionych dusz

Tutaj lądują tematy, których nie powinno się w ogóle tworzyć.

  • 38 tematów
  • 127 odpowiedzi
Zdjęcie

Aktualizacje statusu

Wyświetl wszystkie aktualizacje
 
  • 44012 Napisanych postów
  • 1565 Wszystkich użytkowników
  • Asmoday Najnowszy użytkownik
  • 542 Najwięcej aktywnych

54 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

0 użytkowników, 54 gości, 0 anonimowych   (Wyświetl pełną listę)


Google

Uwaga: Ten serwis korzysta z mechanizmu Cookies twojej przeglądarki do przechowywania na twoim komputerze informacji umożliwiających skojarzenie twojej przeglądarki z danymi w bazie danych serwisu. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach twojej przeglądarki.


Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox

Shoutbox nie służy do szukania pomocy. Jeśli masz pytanie, zadaj je w odpowiednim dziale na forum.
Riess : (21:49 - 11 maj 2018) Heloł
Ch_R0me : (21:24 - 30 kwiecień 2018) Joł wszystkim :)
Gleaves : (18:17 - 19 kwiecień 2018) Jeśli chodzi o inżynierów w Elite to moim zdaniem są grubo przegięci. Sam posiadam Imperial Cuttera z 4300 shielda i 50% resistami na thermal, kinetic i explo + oczywiście Shield Cell Banki. I to wszystko przy prędkości 430 na booście. Czymś takim da radę spokojnie uciec nawet jeśli atakują Cię 3 inne statki tego samego rozmiaru. Wiem, bo sam polowałem w trzyosobowej ekipie mój cutter + 2x corvette na te największe maszyny. I jaki to ma sens? Z resztą, polecam ten filmik https://youtu.be/3InBP52DJMk
Peroox : (19:34 - 11 kwiecień 2018) Btw. Grał ktoś w tego nowego Battlestar Galactica Deadlock ?
Peroox : (19:09 - 01 kwiecień 2018) To nie wina grinderów i grifferów, że inżynierowie dają aż tak dużo. Jeżeli chcesz być na topie to przy tych bonusach jakie oni dają to musisz mieć najlepsze rolki, w związku z czym grindujesz. Nawet jeżeli nie zajmujesz się piractwem to większe frakcje z reguły mają skrzydło bojowe do walki z nimi i ci ludzie muszą grindować, żeby nie zostać w tyle za piratami. Tylko wtedy przeciętny griffer gryzie kabel i znika. Rozumiem max. kilka % bonusu, ale nie takie liczby jak teraz. To tak jak w zwykłym MMORPG. Wszyscy biegają z ultra epic rarami, bo do ich zdobycia wystarczy zrobić jakiegoś questa/instancję/grindować w konkretnym miejscu.
Sorkvild : (17:05 - 01 kwiecień 2018) Inżynierowie ok, porażką są te nofaljfy, grindujące do krwi by mieć NAJLEPSZY statek, który jednym pierdnięciem rozwala cokolwiek. Ostatnio na takiego trafiłem na Community Goals to jebnął mi jednym starzałem niszcząc osłony i cześć kadłuba w moim stuningowanym viperze mk4 do polowania na drobnicę samemu będąc w...Anakondzie. Piszę potem - dygnął ci ty chory matole? W odpowiedzi zobaczyłem "hehe" - faktycznie rechot matoła. Takie to kozaki, potrafią tylko pastwić się nad noobami i ludźmi w słabszych statkach, ale jak czasem jestem jako załoga u kumpla na wypasionym FGS-ie to takie pajace grieferzy jedyne co potrafią to alt ctrl del i force quit by uciec jak tchórz i nie płacić grubych milionów za odbudowę statku.
Peroox : (17:17 - 31 marzec 2018) Miałem szczęście nie grać z bonus packiem :) Tylko nie wiem po co w Elite wybierać system ucieczki, NPC nie jest straszny, a wymaksowanemu graczowi i tak nie uciekniesz bo będzie on szybszy, będzie miał odpowiednie efekty na broni i dmg taki, że ściągnie handlarza na strzał lub kilka. No chyba, że samemu się ma odpowiedni statek handlowy z odpowiednimi wymaksowanymi statami. Jak dla mnie inżynierowie to jedna wielka porażka tej gry.
Sorkvild : (16:23 - 31 marzec 2018) Przecież cena tych dronów to jakiś żart, a dopalacz, który był mocno OP miałeś w bonus paku. W Elicie mimo to będac handlarzem można dostać w czapę i to nieźle. Zanim wybierzemy system ucieczki chwile minie i już możemy oberwać, potem jeszcze ładowanie do samego skoku, a wiekszośc traderów lata z osłonami D, które mało oferują.
Peroox : (14:59 - 31 marzec 2018) No sorry, ale w Elite jest jeszcze prościej o ile nie natknąłeś się na griffera z wymaksowanym statkiem i efektami uniemożlwiającymi ucieczkę. Poddajesz się wyciagnięciu, boost, włączasz napęd i tyle cię widzieli. W X3 przynajmniej nie było dopalaczy, a drony jednak były kosztem.
Prowler : (13:52 - 31 marzec 2018) A gdzie ja o czymś takim pisałem? :) Nawiązywałem do Twojej propozycji AI na poziomie tego z Elite.
Sorkvild : (12:40 - 31 marzec 2018) Nie chcesz chyba powiedzieć, że ucieczka statkiem handlowym w X3 to jakaś trudność :) Chmara dronów, skok i po sprawie.
Prowler : (07:33 - 29 marzec 2018) Nie można mieć wszystkiego ;) Gdyby Ego skupiło się na aspekcie walki 1v1 to pewnie inne rzeczy by na tym ucierpiały. Plus bardziej skomplikowane skrypty dla AI pilotów pewnie by się odbiły na wydajności. No i trzeba pamiętać o tych wszystkich graczach, którzy lubią tą bardziej ekonomiczną część gry- oni by raczej nie byli zadowoleni z walk, w których 1 błąd oznacza "Game over" :) Jak dla mnie całość gry jest jak najbardziej OK. Jedyne co boli to skomplikowane i 'przeklikane' menu rozkazów. LU to w pewnym stopniu poprawia, ale trochę boli gdy się pomyśli o ile ta gra mogłaby być lepsza i jak dużo większą widownię mogła przyciągnąć gdyby nie stopień skomplikowania UI.
Sorkvild : (17:07 - 28 marzec 2018) Ja z tą grą od ponad 15 lat także przerabiałem wszystko. Owszem wielkie walki są fajne i można nawet strategicznie wszytsko rozgrywać, ale wydajnościowo to rzeźnia i czkawka. Natomiast walki miejszych statków i ogólem starcia w myśliwcach to "dżołk". Myślę, że takim ideałem w X3 byłoby AI dla statków rodem z Elite, gdzie solówka z kompem to często wkurw i zgrzytanie zębami :D oraz wielowątkowość by jakoś obsłużyć te wielkie bitwy.
Peroox : (14:30 - 28 marzec 2018) No i nie wiem czy próbowałeś w X3 walkę z wielką flotą przeciwnika na raz, jakieś skrypty od inwazji. To nie takie proste, gdy nagle wskakuje ci do systemu wroga fregata rakietowa i niszczy twój okręt. Fakt AI nie jest wymagające, ale czasem starcia są ciekawe.
Peroox : (14:27 - 28 marzec 2018) Eksploracja to z reguły nuda xD Nie przeszadzałbym z PvP, bez wymaksowanego statku nie ma nawet co do pvp podchodzić, chyba że arena.
Sorkvild : (17:13 - 27 marzec 2018) Chyba eksploracja w Elite to lekkie nudy jeśli tylko ograniczamy się do mapowania świata, walka zaś jest pierwszorzędna, a zwłaszcza PvP. W X3 nic z tego. Walka - arcade z głupim ai i ogółem zerowe wyzwanie, a eksploracja kończy się po odkryciu mapy (którą i tak znamy na pamięć) :D
Rozszerz pole shoutboxa