Skocz do zawartości

Patche do TC


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie najnowszym patchem do gry X3 terran Conflict jest patch oznaczony numerem 3.2.

Oficjalnie jest to ostatni patch do gry. Choć ostatnim miał być patch 3.0, jednak poważny błąd w dodanej przez patch 3.0 fabule "Równowaga sił" (Balance of power) wymusił powstanie patcha 3.1. Patch 3.1 dodaje pliki cat/dat o numerze 13.

Wszystkie patche są tak przygotowane, aby po ich instalacji nie było problemu z dalszą grą na naszych obecnych plikach sav, więc grając w czystą grę TC możemy spokojnie w dowolnym momencie zainstalować patche bez obawy, że stracimy nasze dotychczasowe osiągnięcia, bo będziemy zmuszeni zaczynać nową grę od początku. Zdarza się co prawda, że pewne zmiany wprowadzone przez patche będą widoczne dopiero w nowej grze, ale jest wyjątkowe i wcale nie wymagane.

Inna sprawa jest jeśli gramy z jakimiś modami, które dodane są jako fake patch (czyli jako kolejne pliki cat/dat), w takim przypadku musimy wiedzieć jakie pliki dodał mod i postąpić w opisany powyżej sposób, aby patch nie nadpisał swoich plików cat/dat na pliki moda, bo wtedy nie uruchomimy dalszej gry z naszych zapisów.

Kiedyś polecaliśmy instalację patchy w kolejności ich wydawania. Miało to pewien wpływ na fabuły (a raczej na poprawki misji fabuł) i dotyczyło to doinstalowywania patchy w trakcie gry, na nowej grze nie miało to znaczenia.

Obecnie nie ma to sensu, ponieważ na stronie Egosoftu nie ma dostępnych wszystkich patchy, tylko te patchujące grę od wersji z jaka była wydawana gra do wersji 3.0, a następnie do wersji 3.1.

Dostępne są więc wersje patchy:

X³: Terran Conflict 1.0.1 -> 3.0 237MB

X³: Terran Conflict 2.0 -> 3.0 86,6MB

X³: Terran Conflict 2.7 -> 3.0 14,9MB

Oraz

X³: Terran Conflict 3.0 -> 3.1

Patche instalujemy od takiej wersji gry jaką mamy do najnowszego, lub jeśli nie ma patcha od naszej wersji instalujemy patcha od numeru niższego niż nasza wersja (przykład: mamy wersję gry 2.0, nie mamy więc patcha 2.6 instalujemy patcha 2.0 -> 3.0).

Wszystkie patche zawierają polskie tłumaczenie. Choć ja polecałbym pobrać z Mamuta moje poprawione tłumaczenie TC, o tym jakie między innymi zmiany ono wprowadza można przeczytać w błędy w tłumaczeniu TC (nie wszystkie poprawione błędy są podane w pierwszym poście tamtego tematu). Pobrany z Mamuta plik rozpakowujemy i plik 0001-L048.xml kopiujemy do katalogu t w katalogu głównym gry.

Po instalacji patchy polecałbym również usunąć z katalogu t wszystkie pliki 0002.pck (0002.pck; 0002-L007.pck; 0002-L033.pck; 0002-L034.pck; 0002-L039.pck; 0002-L042.pck; 000-L048.pck; 0002-L049.pck), pliki te dodaje jeden z patchy (nie wiem jak jest teraz z tymi dostępnymi patchami), a ich najnowsze wersje są plikach cat/dat. Gra jednak używa nie potrzebnie tych plików z katalogu t, bo tak dodane pliki mają najwyższy priorytet dla gry.

Jeśli nie mamy w katalogu t takich plików to wszystko OK.

Poniżej podaje linki do tematów na naszym forum, gdzie pisaliśmy o wydawanych kolejno patchach. Czasem więcej, czasem mniej o nich dyskutowaliśmy, ale jakby ktoś chciał się dowiedzieć jaka była historia patchy to może sobie zaglądnąć.

Pod każdym linkiem w spoilerze znajduje się lista zmian jakie wprowadzał dany patch. Lista pochodzi z pliku Changelog_PL.txt, który każdy znajdzie w katalogu Dokuments w katalogu głównym gry.

Listy zmian znajdują się w spoilerach tylko ze względu na czytelność, czasem są to długie listy poprawek. Większość jest po polsku, nie przetłumaczone są tylko te z okresu, gdy polski wydawca gry - firma Cenega zakończyła współpracę z Egosoftem.

Ostatnie patche dostępne są tylko dla wersji Steam, aktualizacja odbywa się z poziomu Steam.

Patch 1.2 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.2 - październik 2008

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- W trybie widoku zewnętrznego można sterować statkiem przy pomocy myszy

- Dodano nową misję polegającą na skanowaniu asteroid

- Po utracie celu, jako kolejny cel jest wybierany najbliżej znajdujący się nieprzyjaciel

- Do HUD-a dodano przycisk SETA

- Poprawiono działanie myszy w menu, szczególnie w menu sektora

- Wprowadzono animację obracania mapy sektora, wygładzono animację podczas powiększania widoku

- W menu komunikacji opcje gracza są dostępne od razu

- Zaktualizowano grafikę na mapie galaktyki oraz wiadomości

- Dodano nowe efekty dźwiękowe dla akceleratorów transorbitalnych

- Dodano nowe dźwięki do zakończenia misji

- Dodano powiadomienie, pojawiające się podczas próby zabrania obiektu, kiedy w ładowni nie ma wolnego miejsca

- Poprawiono funkcjonalność oddziału abordażowego

- Dodano kilka nowych wskazówek w grze

- W edytorze skryptu dodano kilka nowych poleceń

Poprawki:

- Argońska Fabryka Komponentów Uzbrojenia posiada nadmiarowe surówce dodatkowe

- Borońska Fabryka Droidów Zwiadowczych posiada nadmiarowe surówce dodatkowe

- Poprawiono ceny w splickiej Kopalni Rudy L i teladiańskiej Kuźni Teladianium L

- Przyciski autopilota w menu kontekstowym zawsze odnoszą się do statku gracza

- Polecenia autopilota nie działają, kiedy statek znajduje się w doku w trybie klasycznego sterowania

- Polecenia skoku wydane dla innych statków mogą mieć wpływ na statek gracza

- Opcje komunikacji dla dokowania ręcznego nie były dostępne dla stacji gracza

- W menu stacji gracza pojawiała się nieprawidłowa informacja o zasięgu skoku

- Marines mogli być przenoszeni na statek, który nie mógł ich transportować

- Sektory terrańskie były pokazywane w zasięgu skoku

- Flary mogły przebijać przez monitory i w trakcie sekwencji animowanych

- Statki lidera były nieprawidłowo odłączane od klastrów Kha'ak

- Poprawiono nieprawidłowe imiona aktorów w misjach argońskich

- Poprawiono kilka błędów związanych z niepokonanymi astronautami

- Poprawiono mapowanie klawiszy/przycisków

- Zaktualizowano misje, umożliwiając abordaż statków będących celem misji

- Poprawiono kilka błędów pojawiających się w trakcie samouczka

- Poprawiono kilka błędów w tekstach wiadomości wyświetlanych podczas misji korporacyjnych

- Misja polegająca na odzyskaniu statku jest teraz przerywana w prawidłowy sposób

- Wprowadzono kilka innych poprawek i ulepszeń

Patch 1.2.1 lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.2.1 - październik 2008

------------------------------------------------------------------------------

Poprawki:

- Poprawiono problemy związane z wydajnością i wyciekiem pamięci

- Poprawiono funkcję skoków do sektorów pozbawionych bram

- Z kwatery głównej Atreus usunięto stocznię Argonów

- Poprawiono kupowanie reputacji w przypadku Fabryk Promienia Holowniczego

- Usunięto wideo ze znakiem zapytania, pojawiające się podczas kupowania stacji i statków

- Statek należący do gracza nie może zostać skrzydłowym

- Poprawiono transfer pasażerów

- Lokalizatory najlepszej ceny sprzedaży i zakupu działają teraz z zaawansowanymi przekaźnikami satelitarnymi

- Edytor skryptu: poprawiono instrukcje silnik skryptu "odszukaj bramę" i "weź amunicję"

- Poprawiono wybór bramy skokowej w menu sektora

Patch 1.3 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.3 - grudzień 2008

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Poprawiono informacje wyświetlane podczas kupowania statków

- Do Encyklopedii dodano listę poleceń, które można wysyłać do oprogramowania

- Do Encyklopedii dodano listę nielegalnych towarów dla każdej rasy

- Skrót klawiaturowy "Wejdź na statek" (Shift+E) można użyć do uruchomienia teleportera

- Dodano możliwość wyłączenia naprowadzania w misjach

- Poprawiono ataki w 3 misji Gonerów

- Zrównoważono misję Węzła

- Zrównoważono siły nieprzyjaciół w misjach

- Zrównoważono misje patrolowe i misje polegające na obronie stacji

- Za zniszczenie przeciwników podczas obrony stacji gracze otrzymują dodatkowe kredyty

- Zrównoważono okres czasu przydzielany w misjach budowniczych

- Zwiększono wytrzymałość kadłuba i osłon kompleksu Węzła

- Na panelu informacji o wykonywanych poleceniach dodano ikonę wskazującą na wykonywanie skoku przez daną jednostkę

- Usunięto efekty tunelu nadprzestrzennego dla akceleratorów transorbitalnych

- Zniszczenie wież laserowych wpływa teraz na reputację

- Poprawiono walkę poza sektorem w przypadku wież laserowych i statków liniowych

- Droidy frachtowe mogą transportować ładunku na statki, nie będące ich bazą

- Droidy frachtowe mogą być wyposażane w osłony 1MJ jako komponenty wbudowane

- Dodano nowe polecenia dla droidów frachtowych

- Polecenie Eksploracja pozwala teraz na odkrywanie bram

- Wprowadzono poprawki do skrzydeł

- Zmieniono wartości dla akcji abordażowych, abordaż jednostek ATF/terrańskich jest teraz łatwiejszy

- Doświadczenie marines mają większą szansę na przeżycie

- Niektórzy marines mogą przeżyć zniszczenie kapsuły

- W menu Sterowanie dodano możliwość przypisania klawiszy/przycisków do kilku nowych akcji

- Dodano nowe instrukcje do edytora skryptu

Poprawki:

- Poprawiono błąd mogący powodować zawieszenie systemu podczas budowania stacji po długim czasie gry

- Poprawiono błąd mogący powodować zawieszenie systemu w przypadku kolizji z klastrem Kha'ak

- Poprawiono błędy powodujące zawieszenie systemu, związane ze skryptami przygotowanymi przez osoby trzecie

- W kilku misjach wprowadzono poprawki i optymalizację

- Wątek terrański, poprawiono misję odszukania statku z napędem skokowym

- Wątek terrański, poprawiono misję w sektorze M148

- Wątek terrański, poprawiono misję związaną ze skanowaniem przemytników

- Frachtowce, które są eskortowane podczas misji nie opuszczają doku i nie kierują się w stronę bramy

- Usunięto neutralne jednostki pirackie Terracorp i OTAS

- Poprawiono korporacyjne misje 'Bez pilota', związane z zabiciem celu

- Poprawiono pierwszą misję dla korporacji Atreus

- Misje związane z planami są teraz dostępne w stacjach piratów i Yaki

- Wątek Kha'ak, statki Xenonów wykorzystują prawidłowy skrypt przechwytywania

- Postacie niezależne nie powtarzają podczas rozmowy ostatniej wypowiedzi postaci gracza

- Poprawiono neutralne jednostki Xenonów, Kha'ak i piratów, pojawiające się na początku gry

- Poprawiono domyślne ustawienia przyjaciel/wróg dla jednostek Xenonów i Kha'ak

- Miny materia/antymateria są teraz towarem nielegalnym dla kilku ras

- Poprawiono wytrzymałość kadłuba jednostki Yaki, Susanowa

- Poprawiono wytrzymałość kadłuba splickiego Pytona

- Poprawiono wytrzymałość kadłuba zaawansowanej jednostki Eclipse

- Poprawiono generator osłony terrańskiego Fenrira

- Węzeł nie pochłania towarów, kiedy znajduje się pod kontrolą gracza

- Niepokonani astronauci nie mogą być zabierani na podkład statków pozbawionych systemu podtrzymywania życia

- Systemy obronne Torusa Ziemi nie obierają jednostki gracza za cel podczas przelotu na orbicie

- W wersji polskiej dodano nazwę statku 'Kania'

- Poprawiono polecenie Sprzedaj towary po najlepszej cenie

- Rozstawienie sieci satelitów nie powoduje budowy satelitów w tym samym sektorze

- Poprawiono polecenie dla skrzydła, 'zbierz towary'

- Poprawiono skoki pomiędzy sektorami pozbawionymi bram

- Poprawiono zapętlanie się muzyki odtwarzanej podczas sekwencji animowanej końca tunelu nadprzestrzennego

- Nie można już przypisywać skrzydeł do monitorów

- Podczas sekwencji animowanych budowy stacji panel boczny i HUD są wyłączone

- Poprawiono wyświetlanie autoskoku

- W kilku menu poprawiono nieprawidłowe informacje o niektórych laserach

- W kilku menu poprawiono błędy związane z paskiem przekazywania towarów

- Poprawiono opcję "Wejdź na statek" podczas dokowania w skafandrze kosmicznym

- Wprowadzono kilka innych poprawek i ulepszeń

Patch 1.4 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.4 - grudzień 2008

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Poprawiono wsparcie lotniskowców podczas misji polegających na obronie stacji

- Poprawiono wybór marines podczas wykonywania określonych zadań na pokładzie statku, który jest celem abordażu

- Wyszkoleni marines są dostępni w placówkach wojskowych

- Jednostki OTAS Siroko mogą teraz zabierać na pokład większą liczbę marines

- Zrównoważono czas misji związanych z przewozem pasażerów

- Dołączono modyfikację Ulepszenie wieżyczki Gazz

- Poprawiono grafikę

Poprawki:

- Poprawiono błąd powodujący, że stacja Kha'ak była niezniszczalna

- Poprawiono błąd powodujący zatrzymywania się Mamutów podczas misji transportowych

- Poprawiono pojawienie się statków pirackich syndykatu

- Poprawiono kilka błędów związanych z korporacjami

- Poprawiono błąd powodujący przerwanie 4 misji terrańskiej

- Poprawiono błędy pojawiające się podczas misji polegającej na odzyskaniu dużego statku

- Poprawiono nieprawidłowe wskazania na kompleksy podstacji

- Poprawiono położenie niektórych bram

- Poprawiono błąd związany z nieprawidłowym wykorzystaniem droida frachtowego

- Poprawiono błąd związany z nieprawidłowym wykorzystaniem Węzła i Akceleratorów transorbitalnych

Patch 2.0 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.0 - luty 2009

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Nowe misje - Aldrin

- Nowe fabryki terrańskie dostępne dla graczy

- Nowa wersja statku wydobywczego, USC Baldric

- Obsługa komputerów z zainstalowaną pamięcią RAM większą niż 2GB

- We wszechświecie X pojawiła się nowa stocznia Yaki

- We wszechświecie X pojawił się Kompleks Produkcyjny Keris

- Fabryki Zaawansowanych Droidów dostępne dla graczy

- We wszechświecie X pojawiły się Fabryki Zaawansowanych Droidów oraz Kompleksy Produkcyjne Droidów

- We wszechświecie X pojawiła się nowa Fabryka Eksperymentalnych Dział Plazmowo-Elektromagnetycznych

- Zmiana nazwy Kompleksu Produkcyjnego Droidów na Fabryki Droidów

- Informacja o produkcji na danej stacji jest teraz dostępna w stoczniach

- Jednostki OTAS Siroko są teraz dostępne w stoczni korporacji, kiedy postać gracza zostanie zatrudniona

- Jednostki zniszczone przez statki gracza są teraz zaliczane podczas kilku misji bojowych

- Zrównoważono nagrody za misje budownicze

- Zwiększono prawdopodobieństwo wylosowania misji Zniszcz konwój

- Poprawiono sekwencje animowane budowania stacji

Poprawki:

- Poprawiono błąd powodujący zawieszenie systemu podczas podróży przez bramę Węzła

- Poprawiono błąd powodujący przenoszenie statków na dużą odległość od Węzła

- Poprawiono misję Odszukaj kwaterę główną

- Poprawiono propozycję misji korporacji Strong Arm

- Wprowadzono resetowanie bazy dla statków w misjach związanych z odzyskiwaniem jednostek

- Zmniejszono generator lasera Boreas

- Poprawiono różne błędy

- Zrównoważono wydajność przenośnego systemu wydobywczego

- Poprawiono wektor podejścia statku podczas abordażu

- Poprawiono kilka elementów skryptu, między innymi Handlarza Wszechświatowego

- Poprawiono filtry menu własności oraz ulepszono interfejs

- Poprawiono polecenia wydawane SI statków, nad którymi gracz przejął kontrolę

- Uruchomiono nieczynne statki należące do Orbitalnych Platform Uzbrojenia

- Odbudowano kilka zniszczonych stacji, między innymi terrańskie

- Poprawiono kilka pozycji kokpitu i wieżyczek

- Wyłączono nieprawidłowe obroty holowanych stacji

- Holowane statki podążają za holującą je jednostką przez bramy

Patch2.1 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.1 - czerwiec 2009

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Misja Łowca skarbów

- Możliwość zdobycia słynnego, unikatowego statku

- Poprawiono wydajność

- Nowe Fabryki dużych kryształów

- Nowa funkcjonalność, umożliwiająca uruchomienie gry w tle, dostępna w menu opcji gry

- Poprawiono działania promienia ściągającego

- Poprawiono Handlarza Wszechświatowego

- Poprawiono polecenie wydobycia minerałów

- Dodano polecenie skanowania pojedynczej asteroidy

- Wprowadzono kilka optymalizacji skryptu

- Na mapie sektora dodano przycisk kamery sektora

- Poprawiono kontrast kamery sektora

- W menu informacyjnych handlu, ładunku i statku dodano informacje o marines

- W menu stoczni i kwatery głównej dodano informacje o statku

- Zmniejszono liczbę kryształów potrzebnych do wykonania misji naprawy Węzła

- Dodano usługę umożliwiającą zakupienie informacji o asteroidach

- Wprowadzono kilka poprawek związanych z pociskami

Poprawki:

- Poprawiono polecenie obrony sektora

- Poprawiono polecenie patrolu

- Poprawiono przesyłanie ładunku za pomocą kilku droidów frachtowych

- Poprawiono błąd związany z brakiem możliwości zakupu fabryk droidów w stoczniach

- Poprawiono błąd związany z nieprawidłowymi nieprzyjaciółmi pojawiającymi się podczas wykonywania misji dla korporacji

- Poprawiono kilka błędów pojawiających się w misji ze skanowaniem ładunku

- Poprawiono kilka błędów w wątku głównym oraz misjach ogólnych

- Poprawiono wybór marines podczas abordażu

- Poprawiono błąd powodujący zamianę marines na pasażerów po zniszczeniu kapsuły abordażowej

- Poprawiono kilka błędów występujących w edytorze misji

- Poprawiono ruch kursora po przekątnej na mapie sektora

- Usunięto nieprawidłowe wraki stacji Xenonów

- Poprawiono nieprawidłowe ikony stacji Terran

- Poprawiono prawą wyrzutnię pocisków argońskiego Gladiatora

- Poprawiono dziobowe wyrzutnię pocisków terrańskiego Skirnira

- Poprawiono niesymetryczną konfigurację wieżyczek, występującą w przypadku kilku statków

- Poprawiono kompatybilne lasery dla tylnej wieżyczki Springblossom

- Poprawiono kilka błędów graficznych modeli statków

- Wprowadzono kilka ulepszeń i poprawek mniej poważnych błędów

Patch 2.5 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.5 - wrzesień 2009

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Usunięto zabezpieczenie przed kopiowaniem

- Dodano nowe opcje szkolenia marines, w tym czas treningu oraz różne umiejętności

- Poprawiono kilka funkcji związanych z abordażem

- Zrównoważono abordaż statków Xenonów

- Dodano nowe menu, pozwalające na dostęp do fabryk połączonych w kompleks

- Dodano możliwość zmiany produkcji dla połączonych ze sobą fabryk

- W menu kontekstowym dla statków należących do skrzydła dodano widok rozkazów dla skrzydła

- Poprawiono polecenie obrony stacji

- Do kilku poleceń lotu dodano opcję sektora bez bram

- Do menu własności dodano nowe informacje dotyczące między innymi marines

- Dodano opcję umożliwiającą wybór metody sortowania informacji o statkach w menu własności

- Poprawiono menu lokalizatora najlepszej sprzedaży/zakupu

- W menu kontekstowym dodano opcję "Odszukaj na mapie sektora"

- Do menu informacyjnego dodano dane o gnieździe laserowym

- Dodano nowe instrukcje w edytorze skryptów i edytorze misji

- Włączono modyfikacje pozwalające na dodawanie nowych artykułów do encyklopedii

Poprawki:

- Ograniczono wykorzystanie pamięci do 2 GB RAM ze względu na występujące błędy

- Zmienione nazwę stacji najemników na Obiekty rehabilitacji

- Poprawiono błąd powodujący brak aktywności broni przeciwlotniczych po zapisaniu gry

- Poprawiono odnośniki wskazujące na zniszczone bazy skrzydeł

- Poprawiono polecenia Skok i Leć do dla statków oraz skrzydeł

- Poprawiono wskaźnik energii napędu skokowego skrzydła

- Poprawiono polecenia tarcz szturmowych

- Poprawiono błąd powodujący wlatywanie Handlarzy Wszechświatowych na terytorium nieprzyjaciela

- Poprawiono błąd związany z wysyłaniem zbyt wielu marines

- Poprawiono ustawienia uzupełniania zapasów pocisków na statkach, które stały się celem abordażu

- Poprawiono wyciek pamięci występujący podczas misji, który powodował wydłużenie czasu zapisywania gier.

- Wprowadzono kilka ulepszeń i poprawek mniej poważnych błędów

Patch 2.6 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.6 - kwiecień 2010

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Dodano Osiagniecia dla uzytkowników uslugi STEAM

- Misja Za Nowym Domem

- Zwiekszone szanse na wariant piracki przy skanowaniu

- Nowy interfejs uruchamiania, oparty na oryginalnym interfejsie Argon Prime, znanym z poprzednich gier

- Usprawniony rendering

Poprawki:

- Poprawiono celowanie za pomoca stacji po zniszczeniu kompleksu

- Usunieto kilka problemów zwiazanych z misjami skanowania

- Wyeliminowano problem znikania statków zdobytych przy misjach zniszczenia celu

- Dodano brakujace poziomy trudnosci przy misjach zniszczenia konwoju

- Naprawiono bledy dotyczace dialogów (odbywajacych sie na statkach), które rozpoczynaly sie od niewlasciwej opcji

- Naprawiono kilka pomniejszych bledów dotyczacych misji

- Poprawiono wyswietlanie informacji o uzbrojeniu w statkach posiadajacych jedynie wiezyczki rakietowe

- Dodano brakujace towary w Swiatyni Gonera

- Naprawiono bledy dotyczace kupców w sektorach, którzy ciagle kupowali po przecietnych cenach

Patch 2.7 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.7 - czerwiec 2010

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Re-enabled use of more than 2GB RAM if supported by the operating system

- M6, M8 and TM ships now travel through gates like smaller ships

- Enabled M7 and M8 ships to spawn in more missions

- Station hack missions available at more locations

- Added chance of Xenon during a Defend Station mission

- M7M and M8 now spawn with more missiles aboard in missions

- Added greater variation between large and small Superfreighter and Tanker ships

- Improved capital ship undocking from the Terraformer HUB

- Reduced flak explosion volume

- Argon One is no longer invincible

Poprawki:

- Fixed Universe Traders flying into enemy sectors

- Fixed Water Purification Plant L stats being identical to the M variation

- Fixed Ion Mine factory producing Tracker Mines and vice-versa

- Fixed a pirate trader with mixed up face and voice, piloting an incorrect ship class

- Fixed captured Aran not showing in sector map

- Fixed #deca remaining invincible after being boarded

- Fixed #cafe being boardable

- Fixed the capability for the player to shoot boarding pods at invincible ships

- Fixed Terran Military Stations using Trading Station icons

- Fixed incorrect complex node orientations in a number of station scenes

- Fixed incorrect cockpit positions on some ships

- Fixed missing texture on Python and Raptor

- Fixed missing pirate skins on Pirate Nova variations

- Fixed Guardian explosion effects

- Fixed centre point in several ship scenes

- Reduced Tokyo weapons recharge rate

- Rebalanced ATF Ships

- Added missing "Your" prefix to several player ships

- Added shield resupply functionality to Aldrin Stations

- Added missing reputation requirements to buy several Terran Missiles

- Added missing reputation requirements to buy the Keris drone

- Fixed incorrect escorts for Terran and Aldrin ships

- Removed Split Spacefly Protectors

- Removed laserpointer on some weapon dummies

- Several other improvements and bugfixes

Patch 2.7.1 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.7.1 - czerwiec 2010

------------------------------------------------------------------------------

Poprawki:

- Poprawiono "Reboot" osiągnięć i związanych z tym statystyk zdobytych statków Xenońskich

- Naprawiono blokadę misji podczas ostatniej misji fabuły Final Fury

- Poprawiono błąd misji powodujący utknięcie Mahi Ma na stacji

- Poprawiono pojawianie się nielegalnych towarów podczas misji skanowania

- Dodano kod usuwający statki zwracane podczas misji zwrotu odpowiednich statków

Patch 3.0 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.0 - Sierpień 2010

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- The 3.0 Plot Mission

- Dead is Dead gamemode

- Added a reward for Operation Final Fury

Patch 3.1 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.1 - luty 2011

------------------------------------------------------------------------------

Poprawki:

- Naprawiono problem z zamrażaniem gry w ostatniej misji fabuły Balance of Power (Równowaga sił)

- Usunięto przypadki blokowania nagród za wykonanie fabuły Balance of Power (Równowaga sił)

- Naprawiono kilka drobnych błędów w misjach

- Poprawiono kilka problemów z mapą (działa to tylko w nowej grze)

- Poprawiono puste wiadomości w Dzienniku, gdy nazwy obiektów są kolorowe przez skrypty i mody

- Naprawiono kilka drobnych błędów tekstowych

Patch 3.1.1 - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.1.1 - czerwiec 2011

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Dodano pliki wsparcie dla Steam DLC

- dla graczy nie grających na wersji Steam, aktualizacja ta zachowuje kompatybilność zapisanych gier z wersji Steam.

Patch 3.2 - lista zmian

Spoiler

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Efekty broni CIG nie powodują teraz spadków wydajności

- Poprawiono reagowanie na ostrzał sojuszniczych rakiet

- Rakiety gracza są teraz odporne na uszkodzenia przez 2 sekundy po odpaleniu

- Dodano nowe okna mode resolutions i wsparcie dla plików res.dat

- Lepsze skalowanie prostokąta celu w wysokich rozdzielczościach ekranu

- Kilka optymalizacji wydajności

Poprawki:

- Naprawiono problem z dokowaniem statków do kleszczy dokujących gdy SETA nie jest włączona

- Naprawiono problem z nagłym przyspieszeniem wysyłającym nas w bramę skokową, przez którą właśnie przelecieliśmy

- Poprawiono niektóre linie dialogowe w ofertach zakupu informacji o sektorach

- Naprawiono występujący czasem problem z obsługą prawego mini-monitora

- Naprawiono występujący czasem crash gry podczas wyświetlania napisu Game Over

- Naprawiono występujący czasem problemem podczas uruchamiania Alt-Tab

Patch 3.2a (patch dostępny tylko na Steam) - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.2a - Maj 2012

------------------------------------------------------------------------------

Naprawiono:

- Naprawiono kilka błedów z wyświetlaniem tekstu przy obsłudze języków wchodnioazjatyckich

- Drobne korekty tekstów w kilku językach

Patch 3.2b (patch dostępny tylko na Steam) - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.2b - lipiec 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Kompletne tłumaczenie plików na j. hiszpański i j. czeski (tylko tekst)

Patch 3.2c (patch dostępny tylko na Steam) - lista zmian

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.2c - Listopad 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Zlokalizowano Osiągnięcia dla graczy z Rosji i Chin

- Zaktualizowano pliki lokalizacyjne w j. chińskim

- Przygotowano pliki dla lokalizacji w j. japońskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
😁

Patch 3.2b (patch dostępny tylko na Steam) - lista zmian

------------------------------------------------------------------------------

3.2b - lipiec 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia: -- Znajdę ich opis gdzieś ?

edit

OK , zdaje się że dotyczą głównie AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2012 o 20:19, sunairam napisał:

Nowe funkcje i ulepszenia: -- Znajdę ich opis gdzieś ?

Tak, w linku w tamtym temacie, w opisie patcha na stronie Egosoftu. W drugim poście jest natomiast link do tematu o patchu 3.2b na naszym forum.

Przeczytaj uważnie pierwszy post (cały) wszystko masz wyjaśnione dokładnie.

W dniu 17.11.2012 o 20:19, sunairam napisał:

OK , zdaje się że dotyczą głównie AP.

Nie. AP ma własne patche, ten patch wprowadza tylko nowe wersje językowe.

Czytaj, klikaj na linki, czytaj. Potem pisz.

Od kwietnia tego roku, jakoś wszyscy klikali na linki i trafiali do odpowiednich postów, tylko ty masz z tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak widać, czytanie ze zrozumieniem, to trudna sprawa.

W dniu 27.11.2012 o 22:44, sunairam napisał:

No, czyli wiedziałem co piszę .......i nie mam problemów z klikaniem. Liczyłem raczej na kogoś kto jak się wydaje ma największy zasób wiedzy o xtc i zechce się nią podzielić.Interesował mnie opis nowych ulepszeń z 3.2b bo ktoś TU wspomniał, że jakieś jednak są. Myliłem się , ten ktoś nie wiedział co mówi a mnie akurat wpadła w oko jego wypowiedź.

A jednak. Przeczytaj co napisałem poprzednio, masz wszystko w pierwszym poście w spoilerach, masz wszystko w pliku Changelog_PL, a ty nadal szukasz informacji wszędzie, tylko nie tam gdzie już ją masz.

Nie umiesz odkryć treści w Spoilerze i przeczytać, masz problem.

W dniu 27.11.2012 o 22:44, sunairam napisał:

Ostatni 'coś dający' patch do TC to 3.2 - następne 'a' 'b' i dzisiejszy 'c' to ...następny Simplified Chinese and Traditional

Bo TC nie jest już rozwijane przez Egosoft, tak jak inne wcześniejsze gry. Obecnie tylko AP jest rozwijane, co prawda w minimalnym stopniu, bo trwają prace na X-Rebirth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...