Skocz do zawartości


Zawartość użytkownika Namenloss

Odnotowano 17 pozycji dodanych przez Namenloss (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 10-grudzień 17 )


Sortuj według                Sortuj  

#33309 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 23:41 in Skrypty i mody

Aldaran, otrzymałem przesyłkę mailem, działa wyśmienicie. Dziękuję bardzo za podzielenie się znakomitym skryptem.



#33295 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 18:55 in Skrypty i mody

Właśnie o tą mi chodzi. Jeśli mógłbyś przesłać, będę wdzięczny.



#33293 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 18:36 in Skrypty i mody

Niestety na x1tp jest pewna nieścisłość, w nagłówku owszem, autor umieścił informację iż jest to 3.01, jednakże w dziale downloads nie zaktualizował tego. Do pobrania jest tam spk zawierające:


http://imageshack.us...4/97490780.jpg/

a właściwy 3.01 zawiera pliki:

http://imageshack.us...repairv301.png/

i właśnie na tej wersji mi zależy.



#33291 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 18:15 in Skrypty i mody

Jeśli masz na myśli z posta Lewara to jest to do trójki z 24.01.2009 niestety. Już ściągałem i sprawdzałem



#33286 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 18:06 in Skrypty i mody

Mea culpa, machnąłem się w numeracji. Tak, bardzo proszę o przesłanie.



#33282 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 17:36 in Skrypty i mody

Jak najbardziej zrozumiałe, jednakże jak czytam w topiku można znaleźć Valhalle, co jednakże u mnie nie występuje.
Czy mógłbym ew. prosić, jeżeli ktoś posiada najnowszą wer. 3.1 o podzielenie się plikami? Zależało by mi na wer. z 03.08.2009 jako, że z 24.01.2009 właśnie posiadam.



#33272 Moja pierwsza fabryka

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 12:35 in X3: Terran Conflict

Technicznie rzecz ujmując, tak, nasyci, ale zależy jeszcze jaki towar. Biorąc pod uwagę omawiane właśnie mikroczipy, jest na nie tak duży popyt, że w tym przypadku bym się nie przejmował.



#33265 Debris Utilize Repair v3.01

Napisano przez Namenloss w 31 styczeń 2012 - 02:13 in Skrypty i mody

Chciałbym zasięgnąć opinii, czy także u Was każdy wrak starego "Tytana" daje się reperować jako Merkury Tanker?



#32887 Handel - pytania i odpowiedzi

Napisano przez Namenloss w 11 styczeń 2012 - 18:25 in X3: Terran Conflict

Witam.
Chciałbym zasięgnąć porady dotyczącej ustawień sprzedaży towarów z kompleksów przez skrypty Extended Trade Command Software oraz Economy and Suply Trader. Od razu pomijam CLS, CAG itp, jako, że statki z 'fabrycznie' wbudowanymi Handlowymi 1 nie współpracują ( wiem wiem Yaki TM jest niezły na zastępstwo ).

Precyzując ETC ma manię wysyłania 2-3 statków do tej samej fabryki, jaki tego efekt końcowy, wiadomo.
EST z kolei niezbyt chce sprzedawać wyłącznie z danego kompleksu, chyba że coś pomijam w ustawieniach.

Proszę o poradę w tej kwesti.



#32733 Gildia Piratów

Napisano przez Namenloss w 05 styczeń 2012 - 00:14 in Skrypty i mody

Póki co działa stabilnie, będę próbował jeszcze kilku kombinacji z innymi skryptami, jeśli bład z readtextami się powtórzy, może uda mi się wyekstrahować przyczynę jego powstania.



#32721 Gildia Piratów

Napisano przez Namenloss w 04 styczeń 2012 - 18:48 in Skrypty i mody

Przepraszam za długą zwłokę ale musiałem przetestować wszystkie możliwości.

Komunikacja z Bazą Piratów wyglądała podobnie - readtexty.

Jedyne co udało mi się zrobić to kompletna reinstalacja - te same skrypty, z mała modyfikacją: Pirate guild instalowany zaraz po modzie XRM a nie na koniec jak poprzednim razem.
Tym razem nie dałem także spolszczenie z Mamuta

Na nowym profilu gra wygląda ok. EXT comm zarówno z bazami jak i statkami pirackimi jest normalnie PL, jednakże jeśli próbuję starego save'u bez spolszczenia z mamuta od razu dostaję Wiadomość od nieznany z treścią readtext, a po spolszczeniu a'la Mamut wraca problem z readtextami w EXT comm.



#32609 Gildia Piratów

Napisano przez Namenloss w 01 styczeń 2012 - 21:45 in Skrypty i mody

Wyświetl postUżytkownik LeWaR dnia 01 styczeń 2012 - 19:30 napisał

A spolszczenie dołożyłeś?


Dołożyłem.

I precyzując: pomimo, iż autor na forum Ego zaznacza, że skrypt posiada polską wersję a w folderze t są faktycznie 48-ki to i tak wgrywam do tego spolszczenie zamieszczone na mamucie. Bez tego zaraz po uruchomieniu dostaje się maila z readtextem. Reasumując : mam PG 3 + spolszczenie z mamuta, panel konfiguracji jest ślicznie w PL tylko komunikacja z statkami pirackimi daje tego typu kłopot jaki zamieściłem w swoim poście powyżej.



#32597 Gildia Piratów

Napisano przez Namenloss w 01 styczeń 2012 - 12:38 in Skrypty i mody

Witam. Od niedawna dołożyłem Pirate Guild do kompletu używanych skryptów, jednakże po instalacji mimo, iż wszystko współgrało płynnie po uruchomieniu Rozszerzonej komunikacji na przelatującym niedaleko statku pirackim otrzymałem komplet readtextów:
Dołączona grafika

Proszę o pomoc.



#30950 Polecenie Handlowe MK1 - montowane domyślnie przy zakupie statku - problem/bug ?

Napisano przez Namenloss w 08 październik 2011 - 19:41 in The Time Of The Truth

Jak w temacie. Statki klasy TS sa sprzedawane wraz z domyslnie zamontowanymi poleceniami handlowymi MK1.
Problem zaczyna się gdy podczas klasycznej kontroli przez Y,U spis wyposażenia - owych poleceń nie można zobaczyć, a jeśli dokonamy tego samego poprzez handel ze stacją, np: zaopatrzeniową owe polecenia są oznaczone jako zainstalowane.
Nie było by w tym może jakiegoś większego hallo poza kosmetyką i czasem irytującym szukaniem co jest a czego nie ma gdyby nie prawdopodobny konflikt jaki wywołuje to przy próbie użycia np: skryptu CAG
Wymogi dla owego są: polecenia handlowe MK1 i Mk2 oraz parę innych. Statek kupiony bez owych 'fabrycznych' mk1 działa normalnie, jednakże taki z 'fabrycznymi' zachowuje się jakby ich nie posiadał.
Prawdopodobnie skrypt nie widzi tych dołączanych przy zakupie, wymagając ich właściwego zakupu od właściciela.
I tu jest pies pogrzebany. Nie da się ich przenieść na inny statek ani wyrzucić w przestrzeń, nie są widoczne w menu wyposażenia statku.
Proszę o poradę/pomoc.



#30943 PTROA - Stand By Animals In China

Napisano przez Namenloss w 07 październik 2011 - 22:29 in Piaskownica

Ipso facto. I tak można by podawać masę przykładów kiedy 'cywilizowany' człowiek zamyka oczy na zło dziejące się wokół. Anyway petycja podpisana, nie jestem najwrażliwszy ale nie wiem czy dzisiaj usnę po obrazie biednego psiaka żyjącego jeszcze bez skóry.
<cenzored>!@%!!@$<cenzored> takich oprawców.



#30921 Skrypty i mody kompatybilne z TOTT

Napisano przez Namenloss w 05 październik 2011 - 20:42 in The Time Of The Truth

Dziękuję, przystępuje do testów luźnych skryptów



#30916 Skrypty i mody kompatybilne z TOTT

Napisano przez Namenloss w 05 październik 2011 - 11:57 in The Time Of The Truth

Witam.
Czy bonus pack sprawiał komuś problem wraz z TOTW? Innymi słowy czy warto to doinstalowywać?