Skocz do zawartości

Patch 2.5 już jest!


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Długo oczekiwany patch 2.5 w końcu ujrzał światło dzienne: http://www.egosoft.com/download/x3tc/patches_pl.php

Co nowego w nim:

* Możliwość ulepszonego i zrównoważonego abordażu,

* Możliwość przełączenia produkcji dla fabryk połączonych w kompleks,

* Nowe sekcje w menu własności, poświęcone marines,

* Poprawka uniemożliwiająca odwiedzanie wrogich terytoriów przez Handlarzy Wszechświatowych,

* Poprawka wycieku pamięci powodująca spadek wydajności,

* Wiele poprawek interfejsu,

* Poprawki kilku innych błędów.

Dodano kilka nowych błędów 🤪 oraz nową fabułę.

W sumie to nie wiem, czy cieszyć się z tej poprawki wycieku pamięci, czy nie. Bo z jednej strony to dobrze, wiadra już nie będę musiał trzymać pod kompem, a z drugiej strony, taka kasa była za tę pamięć co wyciekła.

No i najważniejsze, usunięto blokadę DVD, inaczej mówiąc można grać bez płyty w napędzie 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tym samym ma się rozumieć, że save'y z patcha 2.1 nie będą kompatybilne z 2.5 tak?

A niby dlaczego nie? Będą. Może być tylko problem w tym przypadku jeśli ktoś miał wcześniej wersje beta lub RC patcha. Jeśli miałeś tylko wersję 2.1 to spokojnie możesz instalować patcha 2.5.

I tak jeszcze dwie uwagi odnośnie instalacji:

1. Jeśli ktoś miał jakieś skrypty/mody dodające pliki .cat/.dat do katalogu głównego (czyli pliki z numerami od 09 wzwyż) to przed instalacją powinien te pliki przekopiować gdzieś na bok, i dopiero zainstalować patcha. Patch dodaje pliki o numerze 09. Dopiero po instalacji patcha można skopiowane wcześniej pliki .cat/.dat modów przenieść z powrotem do katalogu głównego, oczywiście odpowiednio zmieniając im nazwy na numery kolejne plików .cat/.dat.

2. Jeśli ktoś używał mojej poprawki tłumaczenia, czyli miał w katalogu t plik 0001-L048.xml musi go usunąć, aby nie pojawiły się readtexty. Nowy plik poprawki dla patcha 2.5 jest już gotowy, przy najbliższej okazji będzie dostępny na Mamucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowalbym ten patch, ale ... W katalogu mam plik 09 cat i dat odpowiednio 64kb i 264kb. Niemal swieza instalka. Teraz sam niewiem co to jest, nie dodawalem zadnych fake-patchy do gry. Mam zainstalowane zaledwie cztery skrypty plugin managerem. Da sie jakos sprawdzic od czego te pliki sa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mam stocznie piracka, otas, atf, jump to me. Plugin manager oraz mapka scorpa. Narazie jestem na etapie selekcjonowania skryptow do gry. Skoro to plugin manager dodaje ten 09 to czy moge w zwiazku z tym zapodac patcha ? :/

A czy możesz przeczytać co napisałem w pierwszym poście? Jest tam mam nadzieję jasna instrukcja instalacji patcha w przypadku posiadania skryptów i modów, które dodają pliki DAT.

Tylko po co ja to tam pisałem? I tak jeszcze pewnie z dziesięć razy się ktoś zapyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...